۸ پاسخ

ننو تا ۶ ماهگی خوبه . بچه توش بشینه سریع میوفته .

تا دو سال خوبه من تاب ریلکس برداشتم ک کار اینم میکنه تا 5سالگی هم استفاده میشه

فکر کنم تا ۶الی ۷ ماهگی بچه بتونه وایسه توش نمی مونه

کمرش درد نمیگیره؟

به نظر من نخرید بهتره
چون بچه عادت میکنه که فقط تو اینا بخوابه یکم برا خوابش اذیت میشی تا جایی میرین

خیلی از مامانا راضی بودن از این ننو

من دیروز خریدم فروشنده می‌گفت تا دوسال بچه میتونه داخلش بخابه

اینا میگم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نیم مامان نی نیم ۵ ماهگی
مامان شاهان 🧿🫀 مامان شاهان 🧿🫀 ۴ ماهگی