سلام خانوما این مدل گهواره بهتره یا ننو؟

تصویر
۱۰ پاسخ

اینا زیاد خوب نیست
خواهرم برای بچه اش گرفته بود راضی نبود

به نظر من اینا بچه بیشتر میتونی داخلش بمونه

این مدل بهتره جا دار تره بچه تا ۱سال نیم داخلش جا میشه من این مدلی خریدم

داداش من فقط تو این اروم میشد خیلی هم خوب بود منم از همین گرفتم فکر کنم اینا تا سن بزرگتری هم میشه بچه رو داخلش گذاشت

منم برای پسر اولم گرفتم عالی بود من خیلی راضی بودم
الان برا دومی هم می‌خوام از همین استفاده کنم

اتفاقابرعکس نظربقیه من برابچه اولم خریده بودم عالی بودوراضی بودم چون قفل میشه تا۲سال داخلش خوابید برااینیکی هم میخرم

منم ازاین گرفتم نمی‌دونم خوبه یانه

نه اصلا خوب نیست باید پاشی همش بچه رو بذاری در بیاری خیلی سختع

خیلی قدیمیه ها

خیلی جاگیره ننو بهتره

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد