چند هفته برم سونو جنسیت مشخص میشه یا احتمالی بهم بگه

۱۵ پاسخ

18 هفته دقیق میگه

مامان تودلی بیا نی نیای منم بگو لطفا🥰😍

تصویر

دوازده هفته و خورده ای برو اکثرا احتمال میدن

من انتی۱۲هفته۱روزرفتم نشون داد

از خود دکتر موقع سونو پرسیدم گفتم کدوم سمته گفت سمت راست

عکس سونوقلب بفرست خودم میگم

18 هفته هم از سلامت جنین مطمئن میشی با انومالی هم جنسیت

۱۵ هفته

۱۴ هفته تمام بشه صد در صد میگن

سونو انتی احتمالی میگه ولی خب برا بعضیا دقیق نیس برا بعضیا هس.اگه دقیق میخوای باید تا انومالی صبر کنی عزیزم

16هفته قطعیه

14 هفته خوبه برم مشخص میشه یا نه

۱۶ هفته مشخص دقیق

آن تی احتمال میده بیشترین درست بوده ولی دقیق انومالی میگه

الان احتمال میدن

سوال های مرتبط

مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری