صبحانه دیر هنگام منو پسری
املت 😋

تصویر
۶ پاسخ

❌❌❌❌تاپیک قبلیم

من همیشه همین موقع ها صبحانه میدم چون انلی تا ۱۲ خابع
امروز استثنا ساعت ۱۰ بیدار شد چون باید دارو میخورد ماست بش دادم برا صبحانه . داروشو باید تو ماست قاطی میکردم

بح بح نوش جان

به به نوش جان مامانی و پسری😚

نوش جونتون

پسر من اصلا املت دوس نداره نخورده هم ولی نگاه که میکنه دهنش میبنده

سوال های مرتبط

مامان مسیح مامان مسیح ۱۵ ماهگی
مامان آیهان😍❤️ مامان آیهان😍❤️ ۲ سالگی
مامان دنیز کوچولوم🤭 مامان دنیز کوچولوم🤭 ۲ سالگی
مامان دنیز کوچولوم🤭 مامان دنیز کوچولوم🤭 ۲ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱ سالگی
مامان علیرضا و پسری🤰 مامان علیرضا و پسری🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی