۲ پاسخ

چون من دوقلو بودن برام امپول ریه زدن ولی ۳۴ هفته دردم گرفت و یک هفته هم تو بیمارستان بستری بودم تا که به ۳۵ رسوندم خودمو باز دردام شروع شد سزارینم کردن

برام‌سوال از کجا بدونیم ۳۵هفته یه موقه میخواد بشه امپول ریه بزنی
من دکترم میگفت اگ بچه اولت زود رس باشه میزنن ولی نباشه نه نمیخواد دیگ به دومی بزنی

سوال های مرتبط