۶ پاسخ

من روز سیزهم ای یو ای هستم دوروزه درد کمر و زیر دلم مث موقع پرویدی دارم و حالت تهوع و سرگیجه خفیف هم دارم فردا باید بتا بدم دعا کنید برام مثبت باشه عزیزای دلم🥺🥺

من تا آخرش دل درد خیلی داشتم نمیتونستم کاری کنم
فقط استراحت میکردم

سری قبل فقط ترشح داشتم اما این بار ک بار دومه روز هشتم از کمردرد میمیردم نمیدونم چرا امروز هم روز نهمه بهتر شدم

چرا من هفته دوم لکه بینی داشتم و درد پریود مثبت هم شدم

منم دیروز انجام دادم فقط تخمدانام و زیر شکمم خیلی درد میکنه

لکه بینی نه ولی من حساس شدن سینه . گه گاهی درد زیر شکم عین درد پریودی داشتم

سوال های مرتبط