من روز سیزهم ای یو ای هستم دوروزه درد کمر و زیر دلم مث موقع پرویدی دارم و حالت تهوع و سرگیجه خفیف هم دارم فردا باید بتا بدم دعا کنید برام مثبت باشه عزیزای دلم🥺🥺
من تا آخرش دل درد خیلی داشتم نمیتونستم کاری کنم
فقط استراحت میکردم
سری قبل فقط ترشح داشتم اما این بار ک بار دومه روز هشتم از کمردرد میمیردم نمیدونم چرا امروز هم روز نهمه بهتر شدم
چرا من هفته دوم لکه بینی داشتم و درد پریود مثبت هم شدم
منم دیروز انجام دادم فقط تخمدانام و زیر شکمم خیلی درد میکنه
لکه بینی نه ولی من حساس شدن سینه . گه گاهی درد زیر شکم عین درد پریودی داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.