اوابوست برا تقویت تخمک خوبه کسی نتیجه گرفته

تصویر
۱۱ پاسخ

عالیه من خوردم

من اواپلاس کوکیوتن قرمز پریناتال اینارو خوردم خوب شد

من ۳ ماهه دارم میخورم روزی ۴ تا حالا اینسری برم تخمک کشی اگ نتیجه گرفتم میگم بهت

من ۶۰ تایی برام نوشت دکتر روزی ۲ تا ، ۳۰ تاش مونده بود باردار بودم البته مشکل باروری نداشتم همینجوری داد مکمل دیگ

من می خوردم با دوفاستون و آمپول پرگونال
بعد ۶ ماه نتیجه گرفتم

اوا بوست برا تقویت و کیفیت تخمک خوبه رشدش رو زیاد نمیکنه ولی اگه تخمکات کوچیکه باید یه داروی تحریک رشد تخمک مثل کلومیفن و لتروزول هم دکتر برات بنویسه

اره من خوردم عالیه

برا من که خیلی خوب بود
دو ماه مصرف کردم و تخمک کشی انجام دادم

به بدن خودت بستگی داره تقویتیه دیگه

من ک ۲ ماه اووژن. ویتامین دی و روفولیک خوردم و باردار شدم ولی تو ۶ هفته سقط کردم
حال‌ام رفتم کوکیوتن خریدم

من ماه پیش خوردم نتیجه نگرفتم پریود شدم این ماه باز کلومفین میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری