۸ پاسخ

نوش جونش به به معلومه خیلی خوشش اومده

نوش جونش ❤️فکرکردم دختر من امروز فقط دیر صبحانه خورده دیدم تنها نیستیم😁

خوبه میزاره پیشبند بمونه دختر من خودشو هلاک میکنه اگ چیزی اضافه بهش وصل باشه😂

من چرااا نمیدم با دست خودش بخوره
خودم میدم ک دیگ دهن نمیزنه🥺🥺
دختر توام خوردنب چیژی اینور اون ور فرار میکنه یا ن

عزیزم پیش بندشو کجا گرفتی ؟

پنکیک گندم چطوره

عزیزم نوش جونت میگم چه پیش بندی خوبی آفرین 😘

چه خوشگلن نوش جونش
طرز تهیه میکی
پسر من اصلا پنکیک نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱ سالگی
مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۲ ماهگی
مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی