۸ پاسخ

من که دارم

من نفهمیدم آخر طبیعیه یا ن بعضیا میگن طبیعیه بعضیا میگن نه نی علایم کم شدن طول سرویکسه🤦🥲

نه من ک کلی وقته دارم و داغونم

من از سه ماهگی داشتم،گفتن طبیعی،حالا ماه آخرم حتی خیلی دردم بدتر هم شده.

منم دارم زیاد
از دیروز حرکت بچم کم شده

منم درد دارم 🫡

طبیعی گلم منم دارم

من از دکترم یبار پرسیدم گفت چون رحم بزرگ میشه و فشار میاد به عضله‌ها طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری