عزیزم. چندتا امپول زدی؟! اینکه لتروزول ایناهم خوردی یک شب درمیون اقدام داشتی بیخشید میپرسم گلم چون منم این ماه اینارو خوردم🫣
اگر اینجور بوده روز ۱۲ باید پررنگ تر از روز قبلش باشه که نبوده پس تا رو ۱۲ اثر آمپول بوده ولی روز ۱۴ دیگه مثبت شده مبارک باشه😍💝
منم آی یو آی کردم این ماه
امروز ۱۵ روزه آزاد سازی زدم
تست هام دقیقا تست های شما هست میخواین بفرستم یه نگاهی بکنین
مبارک
😍😍😍
مبارکه😍
علایم چی داشتی گلم ؟
منم روز 12 م خیلی نفخ ،دل درد شبیه پریودی
انکار داخل شکمم پر باد 😑
عزیزم مبارکه
اثر امپول تا کی تو بدنه من الان۱۰ ازادسازیم بنظرت بزنم للایم چی داری
منم روز دوازدهمم تستم کمی کمرنگ ترازتست روز دوازدهمت شد.نمیدونم باردارم یا ن
بعد ظهر بزن
فردا بزن پر رنگ تر شد دگ مطمعا بشو
روز۱۶
مبارکه بارداری😉😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.