من از شمیم تو کرج قیمت کردم ۱۱تومن بود اما فعلا هیچی نخریدم
ازکجا پیج داره
هرکی یجور استفاده میکنه ابجی من گرفنه بود بچه بزرگ بود ده روز بیشتر ازش استفاده نکرد
من که گرفته بودم اصلا چیز ب درد بخوری نیس دوبار اینا استفاده کردم چیه آخه بابا بودن دسته آدم میشکنه همینطوری پتو چسبی بگیری بغل بنظرم خیلی راحته
ب نظر من کریر ب درد نمیخوره بجاس بزار صندلی ماشین بگیر براش
تاپیکم ببین
من ست سه تیکه گرفتم چهار تومان ساک بچه کریر کالسکه
بنظرم رو کالسکه بگیر با کیفش ست بردار
من ی تومن خریدم دوماه پیش
دوتومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.