۲ پاسخ

من ساک گرفتم البته حضوری
ولی در کل جا دارو جنس خوبیه

من ساک مامی بگ گرفتم جنسش خوبه اما دیدم برای بعضیا که از جای دیگع گرفته بودن داخل کیف قسمت بندی شده داره اما مال من نداشت یه ساک ساده بود ولی جنسش خوبه

سوال های مرتبط

مامان ❤فـــღرزین❤ مامان ❤فـــღرزین❤ ۷ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان riham🩷 مامان riham🩷 ۵ ماهگی