من نگرفتم خود کریر سنگینه اونو بگیری ساکو بگیری کمرت میوفته فقط چند ماه استفاده میشه خرج اضافه س بنظرم
من که نمیخرم
چون بدردم نمیخوره . اصلا دلم نمیاد بچه تو اون آویزون دستم این ور اون ور ببرم . تازه بچه نهایت بتونه تا ۶ ماهگی توش جا بشه .
بنظر من یه چیز ارزون بخر کاربردیه چون بچه شیش ماه اول خیلی بدنش کوچولو نرمه تو اون خیلی راحت جابه جا میشه برای دکتر از بیمارستان تا خونه حتی توی خود خونه کسی میاد میتونی بزاری توش یا مهمونی دیگم کسی هی بغل نمیکنه
خودش یه وزن جدا داره وزن بچه هم میاد روش یه خانم نمیتونه حمل و نقل کنه حتما باید یه آقا کمک کنه من که نگرفتم
سوال منم هست ،ولی خودم حس میکنم تو مهمونیا بیرون رفتنا و توماشین بدرد بخور باشه
من که اصلا نمیگیرم چون هیچ کاربردی نداره سنگینم هستش
منم نمیخرم اخه از هر بچه داری پرسیدم میگع من یبار استفاده کردم دیگه انداختمش گوشه خونه چیز بی مصرفیه
من نمیخرم کاربرد نداره واقعا اما کالسکه خریدم
کریر سبک هم اگه بگیری اذیت نمیشی سر سنگین بودن و وزن
من گرفتم به نظرم کاربرد داره ، تو ماشین ، دکتر میخوای ببری ، مهمونی بری ، بیرون جای بری نیاز میشه
من کرفتم ، برادرزادم خیلی استفاده کرد به شخصه دیدم ، واسه جایی رفتن مخصوصا تو ماشین و حتی داخل خونه خیلی استفاده شده
خیلی سنگین میشه حتما باید یه اقا بلندش کنه
من میخواستم بگیرم ولی آغوشی گرفتم گفتم بیشتر به کارم میاد
ما چون دو ماشینیم هم صندلی ماشین گرفتم هم کریر با ایزوفیکس
من از خواهرم گرفتم
تا وقتی که خواهرزاده ام توش جا میشد، خیلی استفاده کردن ازش.
هر چیزی که تو سیسمونی میبینی کاربرد داره اما باید استفاده اشو هم بلد باشی
من گرفتم واجبه
اخه مرداد هوا گرمه بچه میزاری توش افتابم نمیخوره
مهمونی میری یا از بیمارستان بیاد
همش ک نمیشه تو بغلت باشه
قنداق فرنگیم گرمه یا پتو
من قصد دارم بگیرم.
یادمه عمه هام خیلی استفاده میکردن از کریر و به شدت به دردشون میخورد
توی ماشین هم که تا نی نی نوزاده برای ایمنیش واجبه
من برادخترم گرفتم خیلی کاربردی بوددست راستم بودهم گهواره میشع هم صندلی ماشین هم مهمونی جایی بچه رومیزاری توش امنه برااین نی نی هم بازگرفتم
اگه رانندگی میکنی به تنهایی برات کاربرد داره
بچه میخوابه تو کریر میزاریش تو ماشین دیگه خیالت راحته
نی نی من چون بدنیا اومدنی میخواد بیوفته به پاییز و زمستون گرفتم اوایلم واسه واکسن اینا میخواد بره
خیلی کاربرد داره اتفاقا
سلام عزیزم خیلی کاربرد داره و استفاده میشه
بله
روز زایمان ، تو مهمونی ها و رستوران و هرجایی تا ۶ ماهگی بچه جای مشخص داره و دست به دست نمیشه
من گرفتم واسه تو ماشین خیلی لازمم شد
من والا زنداییم داد بهم چون نو بود خودش که میگفت خیلی کاربرد داشته
من نگرفتم، برای بیمارستان تا خونه شاید از این خوابیده ها بگیرم، شایدم نگیرم با همون قنداق سوییسی بیارمش
من گرفتم کاربرد که داره بچه رو از بیمارستان میاری میزاری داخلش جایی میری همینطور تو خونه هم استفاده میشه و......
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.