کریر واقعا کاربرد داره بخوام بخرم؟

۱۷ پاسخ

وای برا من که عالی بود ، من دختر اولم رفلاکس داشت ، رو تشک رفلاکس نمیخوابید اصلا تو کریر میخوابید ، خیلی خوب بود ، یا وقتی بچه دومم بدنیا اومد میذاشتمش تو اون دخترم تکونش میداد و تو کریر بود و اذیت نمیشد ، جایی هم میرفتیم میذاشتمش تو اون حمل و نقلش راخت بود و به عنوان صندلی ماشین هم میشه استفاده کرد
دستشو میخوابوندم رو زمین مثل صندلی میشد راحت توش میشست ، کلا خیلی بدرد من خورد 😁

اونایی که میگن نخر به درد نمیخوره
بنظره من هرکسی باید به شرایطش نگا کنه و بخره
من خودم رانندگی می‌کنم و همیشه با ماشین تنهام ‌همسرم بیشتر سرکاره
صندلی ماشینم فعلا نمیخام بخرم تا بعدا
بنظرم کریر بهترین گزینس نمیتونم بغلش کنم رانندگی کنم که
یا مثلا ی رستورانی جایی بخام برم نمیشه همش بغلم باشه راحت میزارمش تو کریر

واسه من ک خیلی تا چند ماهگی تو همون خوابش میکردم هرجا میرفتم میبردمش حتی تو ماشینم توهمون بود

آره خیلی خوبه منم گرفتم واسه پسرمم استفاده می‌کردم راضیم

والا من که خیلیییی برام استفاده داشت

بستگی به خودت داره
من خیلی استفاده کردم
بعضی‌ها هم اصلا لازمشون نمیشه
مثلا تا نزدیکای یک سالگی، با ماشین هر جا میرفتیم، میذاشتم عقب ماشین تو کریر.
یا برای گردش و پیک نیک، توی کریر میذاشتم.
حتی تو خونه هم گاهی میذاشتمش طول روز. هر جا خودم کار داشتم، دخترم رو هم توی کریر میذاشتم که منو ببینه.

بستگی داره به خودت.
دختر من تا ۷ ماهگی داخلش مینشست حتی تو خونه. هی غلت میزد و شاکی بود منم میزاشتمش داخل اون اطرافشو میدید و ساکت بود . درواقع برا من پرکاربرد ترین وسیله بود

نه نخر کارایی نداره الکی فقد سنگینه من نه برابچه اول ن الان نخریدم دورو برایام خریدن پشیمون شدن

من یه دونه معمولی احتمالا بخرم
به خاطر وجود دخترم بزرگم
مجبورم بچه رو دو سه ماهی بذارم داخلش در امان باشه

من کلا نصب میکنم تو ماشین تا شیش هفت ماهگی. چون صندلی ماشین از وقتی بچه بتونه بشینه قابل استفاده‌‌ست قبلش باید از کریر استفاده کنی.

خوبه بستگی داره به طرف و بچه
یه بچه ممکنه بترسه توش نمونه

من گرفتم بعنوان صندلی ماشینم ازش استفاده میکردم.برای من کاربرد داشت یا دکتری جایی میبردم بچما میزاشتم داخلش البته دقت کن خیلی سبک باشه اذیت نشی

همچی بستگی به نیازای خودت داره
مثلا واسه منه استرسی واجبه چون همیشه ترس اینو دارم یکی بره رو بچه
واسه بیرون بردن دوران نوزادیش واسم از نون شب واجب تره چون اینجوری بیشتر احساس ایمنی بودن میکنم
ببین خودت چجوری ای

من که استفاده کردم. من ننو و تخت کنار مادر و گهواره اینا نخریدم. دخترم میزاشتم داخل کریر کارامو میکردم از اون طرفمم با پام تکونش میدادم اونم منو میدید .

برای خواهر من کاربرد داشت با ماشین که میخواست بره ازش استفاده میکرد یا وقتیکه مثلا مهمونی میومد کریرم میاورد بچه رو میذاشت داخلش

نه اصلا خرج اضافس

نه. اصلا

سوال های مرتبط

مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری