من همینو خریدم
من شنیدم برقیا زود خراب میشن
قیمتشونم جدیدا فضایی شده باز تحقیق کنید
تخت کنار مادر بنظرم خوبه بچه ب گهواره عادت کنه هم بعدش مصیبته هرجایی نمیخوابه
به نظر شخص من عادت دادن بچه به گهواره اشتباه مگر اینکه گهواره سیار هم داشته باشید برا بیرون از خونه چون معمولا بچه های که عادت گهواره دارن بیرون از خونه تو مهمونی و ... بی قراری می کنن
من گرفتم ولی برقیشو نگرفتم چون این مدل ماستلا و کیدیلو مدل پایشون خوب نیس جا گیره تو اتاقم ...من برند joie گرفتم مدل رومی گلاید
حالت گهواره هم داره ولی دستی
البته شنیدم خیلی زود اون موتور گهواره اش از کار میوفته حتی تو مدلای خارجی هم ضعف داره
عزیزممن برقی خریدم برند انیمو ولی خب تنوز استفاده نکردم که بگم خوبه با نه
چون میسه به عنوان تخت کنار مادر استفاده کرد دیگه نیازی به خرید تشک رفلاکس هم نداره میسه تغییر ارتفاع داد
ایسالا که خوب در بیاد کیفیتش خیلی بالاتر ار کیدیلو هست
من که نگرفتم اصلا جا ندارم
تخت کنار مادر بگیر اینو نمیدونم
زندایی من برقی نگرفته بود گفت برقی بگیر من پشیمونم نگرفتم منم coolbaby برقی گرفتم تکوناش از کیدیلو اروم تر و بهتره
من برقی گرفتم
خیلیا شنیدم میگن کاربردی داره
من برقی نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.