۴ پاسخ

برو دکتر حتما

حتما به دکترت بگو

به من گفت اگر درد پریودی داشتی که میزد به کمر و پاهات حتما بیا

ولی الان نی نیش تو بغلشه

نترس عزیزم ب دکترت بگو ولی فک کنم طبیعی باشه چون زن داداش منم سرکلاژی بود اکثر مواقع درد داشت شیاف میزاشت هفته ای یک بار هم آمپول میزد

سوال های مرتبط