سلام خانوما بنظرتون بتای من خوبه ؟

تصویر
۱۵ پاسخ

چند روز تاخیری؟

بله مبارکه عزیزم

مبارکه عزیزم چشمت روشن

بله عزیزم مبارکه

اره عزیزم عالیه منم بتام ۷۰۴ بود
همونو وایسادم تا هشت هفته بعد رفتم سونو

خدا به چشم انتظارا زودتر ی نینی خوشگل بده

مبارکت باشه

چن روز تاخیر داری

مبارکه گلم

بله خوبه
چند روز تاخیر داری؟

مبارکه

بله عزیز

خوبه

بله مبارکه😍

چن روز تاخیر داری

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته دوازدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق🤰🏻 مامان فندق🤰🏻 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا😍🙏 مامان معجزه خدا😍🙏 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته هشتم بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته هفدهم بارداری