تا حالا نبات داغ ب بچتون دادین

۱۱ پاسخ

اره برای دل‌درد میدادم

اره من مامانم میده چون تند تند شکم کار میکنه کثیفیای تو شکمش پاک میشه هم اینکه هرچی بیشتر ادرار و مدفوع کنه بچه زردی نمیگیره

نبات داغ که نه فقط یکم نبات با آب جوش سرد شده چون بیدار نمیشد

قدیما خیلیا میدادن ولی با دکترت مشورت کن حتما

آره دادم خیلی خوبه

ب من دکترگفته بود ب بچه نبات داغ اینانده منم ترسیدم ندادم

یکبار دادم صورتش ریخت بیرون

اره از روز سوم

ارع برای دل درد خیلی خوبه

ن ندادم چرا مبخای بدی

من نه

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی
مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان امیرصدرا مامان امیرصدرا ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی