۶ پاسخ

من که میدم گاهی البته کم در حد هفته ای دو سه تا قطره چکون

خیلی زوده حداقل بزار 3 ماهش بشه

آبجوش خالی بده ولی اونم خیلی کم

‌ن بده بهش من دادم

ندی خیلی بهتره به نوزاد به جز شیر نباید چیزی بدی عزیزم

برای چی بدی عزیزم؟؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی🧸🐣🍼 مامان نی نی🧸🐣🍼 ۶ ماهگی
مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی