۷ پاسخ

نکنی عزیزم.تا ۶ ماهگی آب هم نده
من دخترم شیرخشکیه بهش آب نمیدم

آبجوش ولرم و نبات سفید بده

خدایی آب گرم و نبات شنیده بودم چایی نبات اولین باره🫥🫥🫥

گریپ میکسچر بده گلم زود نفخش خوب میشه هم اینکه میخوابه

عزیزم مگه آدم بزرگه بهش چای نبات میدی
بهش گرمیچر بده

چایی نبات؟!😐ما اب نمیدیم به بچمون

میخوای بهش چلو کبابم بده میچسبه😂😐

سوال های مرتبط