۹ پاسخ

نه تا شش ماه هیچی نمیدیم

آدم غصش میشه میاد توی گهواره ، فلوس به نوزاد 😩 کی باورش میشه توی این زمونه نه ۱۰۰ سال پیش هنوز کسایی هستن که با بچشون همچین کاری میکنن 😢 فلوس حتی آدم بزرگ میگن بهتره استفاده نکنه پرز معده رو میبره و دیکه کلا همش یبوست میشه طرف و باید با این چیزا و دارو مدفوع کنه بعد به نوزاد فلوس میدن 😩 بعد کلی آدم بزرگسال میبینیم که همیشه یبوست هستن و مشکل گوارش دارن تهش آدم اینجا میفهمه از چیه و چرا

وای بچه های طفل معصوم چه چیزایی میدن بهشون 😢😢از جهل و نبود اطلاعات چقدر ظلم میکنن به بچه ها

نه معلومه که نه با بچم دشمنی ندارم که

من ترجبین ازپنج روزگی دادم

اره من اب جوشیده ولرم با یکم شکر قاطی میکنم میدم سریع جواب میده

نه ما تا ۴ ماهگی نبات داغ یا قند نمیدیم ولی خاکشیر چرا.

من‌ مادرشوهرم خاکشیر و نبات پودر می‌کنه با دست می‌زاره سقف دهن بچم شکمش کار می‌کنه

چ ربطی ب مدفوعش داره

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی