۳ پاسخ

سلام من تا لیدی میل میخورم با شیر بالا میا رم چکار کنم ۳۵ هفته رفتم سنو ۲۳۰۰بوده

من دارم میخورم نمیدونم چقد وزن گرفته

من خوردم ، بنظرم خیلی تاثیر داره.
با شیر قاطی کن بخور ک مقوی تر بشه

سوال های مرتبط