۷ پاسخ

منم‌‌ هفته اخر خوردم تاثیر داشت. من روزی یبار میخوردم اگ بتونی روزی ۲ بار بخوری ک بهتره

اره من خوردم تاثیرداشت

من خوردم تاثیر آنچنانی نداشت انگار
تغذیه خیلی تاثیر میزاره

من سه بسته خوردم تو سنوها همش میگف وزنش بالاشهر و.. حتی ال ارژین و... هم خوردم ولی به دنیا اومد ۲۳۰۰ بود کلن تو ۳۹ هفته و ۲ روزم دنیا اومد و رو وزنش تاثیر نداش انگار

من دارم میخورم وزن خودم زیاد شده ولی هنوز سونو نرفتم ک وزن جنین رو ببینم

آره مگه وزن بچت چنده ؟

بله من ماه اخر خوردم تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی