سلام جواب ازمایشم خوبه بتا ۷۲۴

تصویر
۹ پاسخ

تیروئیدت زیاده برو دکتر دارو بده

عزیزم مبارککهههههه چند روز تاخیری شما

سلام..خوبه مبارکه
چقدر تاخیر داری؟

وای تیروئیدت چقدددددکم کارههههههه خدااااا....زودودراولین فرصت برودکترررر

خیلی تیروئید بالاست چرا قبل بارداری درمان نکردی

عالیه ..
ای یو ای کرده بودی؟

ارررههه😍 مبارکهههه😘😘😘تیروییدت فقط بالاعه باید بیاد پایین ، ب دکتر تیروییدت بگو دز قرصتو تغییر بده

وای دختر تیروئید داری

بتا خوبه عزیزم .. ولی هورمون تیرویید خیلی بالاست

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز هفته نهم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان لوبیا خانم مامان لوبیا خانم هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان تمشک  😍 مامان تمشک 😍 هفته نهم بارداری