علت سردی دست و پای نوزاد چیه؟

۶ پاسخ

طبیعیه دختر من هم اینجوری

پسرمنم همینجوریه مخصوصا وقتی هبجان داره و بازی میکنه

پسر منم همینجوریه، میگن طبیعیه چون خونرسانی به دست و پاها کمه، جوراب و دستکش میگن نیاز نیست فقط گاهی میتونی دست و پاهاشو بین دستات بگیری تا خونرسانی بهشون بیشتر بشه

طبیعیه عزیزم، نه سردشه نه سرما خورده
جوراب و دستکش هم نپوشون، حس لامسه بچه گرفته میشه

خونرساني انتهاي اندام ها كمتره به مرور خوب ميشه طبيعيه

اگه تیرویید نداره ، دمای خونه کمه
جوراب و دستکش بپوش

سوال های مرتبط

مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان میرحسین مامان میرحسین ۷ ماهگی
مامان دیار و دایار مامان دیار و دایار ۹ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی
مامان گل پسرا😍 مامان گل پسرا😍 ۴ ماهگی