خانم ها علت لرزش دست وپای نوزاد چیه؟

۲ پاسخ

اما الان خیلی کمتر شده تو دوماهی
هیچی عزیزم مال رگ عصبشونه داره رشد میکنه

ااا مال منم داره ولی فقط گاهی وقتا پاشه

سوال های مرتبط

مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی
مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی
مامان جیگرطلا مامان جیگرطلا ۱۰ ماهگی
مامان آواو بادمجون😍 مامان آواو بادمجون😍 ۳ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان نی نی ها❤ مامان نی نی ها❤ ۱۰ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۲ ماهگی