خانما من میخام برم فیشیال آیا ضرر داره؟

۷ پاسخ

بله توی بارداری نباید انجام بدی

نه.

نه هیچ ضرری نداره راحت برو

میگن خوب نیست

باشه ممنون ازتون

من از دكترم پرسيدم هيچ اشكالى نداره گفت اتفاقا ريلكس ميكنى خوبه واست فقط بگو ماسك اسيدى واست نزاره

آره عزیزم‌نرو

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻🎀 مامان پناه👧🏻🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته پانزدهم بارداری
مامان هادی مامان هادی هفته بیست‌وچهارم بارداری