خانوما میخام کباب کنم آیا ضرر داره؟ گوشت گوسفندی ؟

۶ پاسخ

من ک هیچی هوس نمیکنم الان اینو گفتی نمیدونم چرا هوس کردم 😞 با نمک بخوری😋😋

روی زغال نکن، قسمتای سوخته رو هم نخور

اوووه چه پولدار. نوش جونت عزیزم. اتفاقا عالیه

خوب هم هستتتت

ن مقویه بخور

گوشت نه عزیزم فقط جگر استفاده نکن اصلا.

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین و آرسین مامان ماهلین و آرسین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان سیدصالح 💙 مامان سیدصالح 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری