خانوما کره گوسفندی ضرر داره بخورم یانه

۹ پاسخ

چون گرمه زیاد نخور
مثلا هر روز نخور
هفته ای دوبار

آبجی به من درخواست میدی ؟

کره گوسفند گرم نیس طبعش

کم بخورولی طبق گفتهای بزرگامیگن هفتهای اول نخوربچه بدنیابیادزردی میگیره نمیدونم دیگ راسته یادروغ

میگن بخاطر گرمیش مصرف نشه بهتر هفتهای اول

نه من گاوی ک همیشه میخورم

زیادروی نکن فقط

نه.

ضرر نداره بخور اما کلا باید تو خوردن همچی افراط نکرد

سوال های مرتبط

مامان فندق 🤍 مامان فندق 🤍 هفته هشتم بارداری
مامان نی نی 🥹 مامان نی نی 🥹 هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
باران باران قصد بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری