۱۲ پاسخ

در حد اعتدال خیر

مگه ضررداره؟
من الان فهمیدم باردارم و خرما و مغزیجات رو آسیاب کرده بودم مخلوط کرده بودم روزی شاید ۱۵تا۲۰تامیخوردم😑یعنی الآنم میخورم

خرما هر روز بخور تا اخر بارداری

من روزی سه تاشم خوردم

من هرروز میخورم از ۵ هفته روزی ۶تا شایدم بیشتر با چای مخورم خیلی میچسبه بم و هیچ مشگلی نیست

خرما خیلی‌خوبه توی بارداری

نه اتفاقا خوبه میگه یچرو صبور میکنه بخور

ن مفیده اگه البته قندت نرماله

نه خیلیم خوبه
روزی ۳.۵پنج تا بخور
من با چای یا شیر میخورم ‌

تا دو تا اشکال نداره

واسه تشکیل قلب خوبه
ولی زیاد نخور گرمیه

نداره زیاد ولی درحد روزی یکی دوتا باشیر

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۴ ماهگی
مامان فندق 🤍 مامان فندق 🤍 هفته هشتم بارداری
مامان یزدان و تودلی🫧 مامان یزدان و تودلی🫧 هفته یازدهم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی