۵ پاسخ

نه باید ۵روز از تاخیرت بگذره بعد و اینکه اصلا به علائما دل نبند چون اصلا به این زودی علائمی دیده نمیشه

تاخیر داشتی بزن

نه صبر کن از پریودیت بگذره

خیر

نبابا

سوال های مرتبط

مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
محدثه محدثه قصد بارداری
مامان قندون مامان قندون هفته پنجم بارداری