خانما وسط کمرم دردمیکنه .بده برای من؟

۳ پاسخ

نه عزیزم فقط زیاد سرپا نمون سعی کن داز بکشی منم اینجوریم دکتر گفت سرپا نمون تو دستشویی حموم هم زیاد نمون

نه فقط استراحت کن و شیاف استفاده کن
من کمرم وحشتناک درد میکنه و قبلا هم درد میکرد دکتر شیاف داده

منم الان وسط کمرم گرفته علائم بارداریه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷🐣🩷 مامان 🩷🐣🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری