۸ پاسخ

دارچین ،آویشن سمه عزیزم

دلتو بد نکن عزیزم و مواظبت کن و از این به بعد مصرف نکن چون دارچین معمولا خاصیت قاعده آوری داره،و شما هنوز هفته هایه پایین هستین باید بیشتر رعایت کنین.یه کوچولو توی پخت غذا به عنوان چاشنی مشکلی نداره ولی حجمشو زیاد نکن

استرس نگیر گلم چیزی نمیشه

آخه کی تو بارداریش دارچین میخوره ... زیاد نیست ولی بازم باید رعایت بشه حکایت یکبار ملخکه

هیچی نمیشه عزیزم اگ حساسیت نداشته باشی

مگه چقد خوردی بابا نترس

نترس اگ از دارچین بیوفته هیچی دگ😂

هیچی نمی شه بابا به دلت بد راه نده

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری