۱۰ پاسخ

با دکترت مشورت میکردی خیلی بهتر نبود؟

نه عزیزم لطفا سرخود نخور

نه خوبه ، چرا لیدی میل بخوری ؟ وقتی خوبه زیاده روی نکن

خیلی وزن عالیه

من ۳۷ هفته ۳و۳۰۰ بود

وزنش خیلی خوبه...من ۵ روز پیش ۲۲۱۰ بود وزنش

خوبه نرمال

من ۳۷ و ۱روز ۲۸۱۷ بود گفتن نرماله

بنظرم وزن خوبیه

چن هفته ای دقیق؟

سوال های مرتبط

مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد