تو هفته من وزن ۲۷۰۰ خوبه

۴ پاسخ

فکر کنم کمه بیشتر بخور

اره عزيزم خوبه چندهفته دقيق رفتي سونو؟اخه سونو دقيق كه نميزنه خيلي دروغ دارن

اره عزیزم برا منم تو۳۶هفته و۴روز ۲/۸۰۰بود ۳۷هفته و یک روز دنیا اومد۳/۲۰۰بود

از منم همین قدره

سوال های مرتبط

مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۳ ماهگی
مامان ژاکان 💙کارن مامان ژاکان 💙کارن ۱۲ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی