سلام مامانا واسه این هفته وزن ۲۷۰۰ خوبه

۷ پاسخ

خیلی خوبه

بنظروم خواهر من دنیا اومدنی ۲۷۰۰ بود والا ما راحت بغلش میکردیم

عزیم خیلی خوبه
ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد

ببخشید عزیزم چه مکمل هایی میخوری. پودر لیدی میل خوردی هم

بنظرم خوبه بچه تا ۲۵۰۰ وزن بگیره دیگه بقیه اش مهم نیس والا

تا بدنیا بیاد۳۲۰۰,اینامیشع شایدم بیشتر

آره عالیه

سوال های مرتبط

مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی
مامان ژاکان 💙کارن مامان ژاکان 💙کارن ۱۲ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی