۱۰ پاسخ

من لیدی میل ۲۰تا قوطی خوردم فکرش بکن سر بارداری قبلیم ،بچم ۲۷۰۰بدنیا اومد توی ۳۸ هفته

ولی وزنش خوبه ها ، چرا گفته بخور 🤔

منی که تاثیرنداشت و37هفته باوزن 2100بدنیاٱمد

واسه من که تاثیری نداشت فقط وزن خودمو می برد بالا

این سری هم دکتر خودش نوشت برام چون وزن نمیگرفتم اصلا ۳تادقوطی خوردم وزن خودم ۴کیلو رفت بالا فقط

من لیدی میل یه بار ۱۸ هفته یه بارم ۲۶ هفته گفتن بخورم
اگه گرفتی کاکائو شو بگیر
تقویتی وزن بچه میبره بالا
ولی ظاهرا تو اوکی چون هر هفته ۲۰۰ میره رو وزنش

وزنش که خوبه تازه هنوز وقت داری تا وزن بگیره

خوب بوده خداروشکر وزنش از حد نرمال هم بیشتره .لیدی میل تاثیر داره بله ولی برای جنین با وزن گیری کم

تا میتونی کباب بخور و ابگوشت و حلیم بنظرم تاثیرش بیشتره

وزن بچت خوب بوده چرا بخوری

سوال های مرتبط