۴ پاسخ

من لیدی میل شهرستانمون نداشت مسیرمم ب اراک نخورد ک بیایم لیدی میل بگیرم فعلا با غذا فقط سعی کردم وزن بچه رو بیارم بالا حالا سونو رشد گفتم دکتر برام بنویسه برم ببینم انشالله که وزن خوبی گرفته باشه

کلا هم وارد ۸و۹ ک میشی وزن بیشتری اضاف میشه نسبت به قبل

اخه منم ۴ ۵ قوطی مصرف کردم ولی وزنش کمه هنوزم

چقدره وزنش؟

سوال های مرتبط