سلام مامان ۳۸ درجه تب بالاست

۸ پاسخ

تب هست قطره بده

تب هست با گلاب پاشویش کن اگه پایین نیومد شیاف استامینوفن ۱۲۵ رو نصف کن بزن

ن زیاد نیست

یکم آب جوشیده هم بده

ن زیاد شیاف بزار کف پاش پیاز بزار تند تند شیر بده

اره پاشو یی پیاز دو نصف کن و تو کف پاهاش بزار جواب خیس کن با اب ولرم با پیاز بزار قطره پاراکید بده

اره…..

پاشویه کن پاراکید بده

سوال های مرتبط

مامان ضُحیٰ مامان ضُحیٰ ۱۱ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری