واکسن شش ماهگی چطوره؟

۱۱ پاسخ

سبک و راحت بدون تب

هنوز تزریق نکردی واکسن شش ماهگی رو

برای دختر من که سبک بود

خوب انشاالله

شش ماهگي راحته فقط براي من دوماهگي سخت بود

خوب بود تب نداشت دردم نداشت بستگی ب خود بچه داره

خیلی راحت بود اصلا استرس نداشته باش

افتضضضاح

عالیه فقط همون لحظه بچه گریه میکنه و بعد تمام

بسیار سخت

سبک و راحت

سوال های مرتبط

مامان 💗🌸نیکا🌸💗 مامان 💗🌸نیکا🌸💗 ۱ سالگی
مامان پسرم 👶🏻❤️ مامان پسرم 👶🏻❤️ ۱ سالگی
مامان آلبالوچه مامان آلبالوچه ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱۴ ماهگی