بچه ها بهترین راه برا کیفیت تخمک؟!

۴ پاسخ

من قرص اواهلث و انزیم کیوتین خوردم تنبلی تخمدانم داشتم بعد سه ماه با اولین اقدام باردار شدم

اینوزیتول یا اینوفولیک

عزیزم مکمل های حاوی اینوزیتول و امگا ۳عالیه ضمنا ورزش منظم حتی شده پیاده روی و نوع تغذیه خیلی مهمه،گرمی بخور مثل خرما حلوا نه افراطی مخصوصا روزهایی ک پریود هستی.روزهای پریودیت کاچی درست کن بخور ،و عدم استرس

قرص اووابوست+ قرص کو آنزیم کیو۱۰ و ویتامین ای روزانه بخوری عالیه

سوال های مرتبط

چشم انتظار🥺 چشم انتظار🥺 قصد بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری