۴ پاسخ

حالا شما که تجربه دارین شیافش بهتر یا قرصش

شیافه .باید بذاری توی واژن اندازه ی انگشت فشار بده بره داخل .برای نرم شدن دهانه رحمه

کپسوله
برو داروخونه بگو کپسول گل مغربی میخام
بعد با اجازه دکترت البته سوراخش کن هرشب یکی بذار داخل واژنت

قرصه ولی ب عنوان شیاف استفاده میکنن بهتر نتیجه میده

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۰ ماهگی
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان میراث🥝🌵 مامان میراث🥝🌵 ۹ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۲ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد