خانوما شیاف گل مغربی از جلو باید بزاریم

۷ پاسخ

الان عزیزم باید بستری بشی دیگه🙁🙁من 39هفته و 3روز بدون درد و هیچ چیزی بستریم کردن

چرا بستری نمیکنن

خوب ماما گفت برو که.

شما هم مث منین که منم کل سونو هام تاریخ زایمانم فردا زده ولی هیییچ علایم زایمانیندارم فردا برم به نظرتون بستری میکنن یا باید برگردم

چن هفته ای

مگه زایمان نکردی

زایمان نکرید

سوال های مرتبط

مامان مهدیارم 🩵 مامان مهدیارم 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد