۴ پاسخ

منم دیروز ۱۱ انتقالم بود زدم منفی شد 😞
ایشالله آزمایش میدیم مثبت میشه

تاپیکتو خوندم از ۹ انتقالت داری بیبی چک میزنی، جز استرس برات چیزی نداره نزن ، سرتو گرم کن ، روز ۱۴ آزمایش بتا بده

بیبی چک حداقل روز تشخیصش دوازده روزه زود زدی بزار حدود پونزده و شونزده زور بشه بعد با خیال راحت بزن

زود زدی ۱۴ بزن

سوال های مرتبط