۶ پاسخ

اگه منظمه باید بری دکتر این انقباضه

ینی شکمت سفت شده؟

اگر دردش آرومه آره طبیعیه
یک شیاف بزار

مراقب باش برو چک شو نکنه انقباض داری دختر دردات منظمه؟

دردی ک با استراحت بهتر ش طبیعیه نشه باید بری دکتر

منم خیلی دارم

سوال های مرتبط

مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد