خانما با چنتا فولیکول آزاد سازی زدین باردار شدین

۳ پاسخ

نا امید نشو عزیزم بعضی وقتا ممکنه یه فولیکول بالغ بشه ولی تخمکی برای ازادسازی نداشته باشه اگر ازمایش اسپرم همسرتون اوکی بوده حتما ادامه بدید و نا امید نشین

عزیز دلم ب این چیزا نیس من با شیش تا فولیکول بالغ آزاد سازی زدم و ای یو ای هم کردم با اینکه هیچ مشکلی نبود بازم نشد ماه بعدش ک قیدشو زدم شد اصلا سبک زندگی بنظرم خیلی تاثیر داره بی‌خیالی بهش فکر نکن بسپر به خدا و خدا نیت ک شهدا رو واسطه کن چله شهدا بردار انشالله زود جواب میگیری

من که چند بار زدم نشدم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری