خانمایی که آزادسازی زدین چنتا فولیکول داشتین مثبت شدین

۵ پاسخ

من ۳،۴ تا داشتم دوتاش آزاد شد
بارداری قبلیم

یدونه18و یدونه 19

من یدونه 13 ویدونه18داشتم 4روز پیش ازاد سازی زدم

فقط یدونه ۲۴ داشتم

هنوز منتظرم موعدم بشه ۷روز مونده تا موعدم بنظرت بیبی بزنم چیزی نشون میده

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری