۵ پاسخ

سلام عزیزم دخترتون سینه را گرفت یا نه
چون دختر منم الان همنجوریه زیر سینه گریه می‌کنه ؟

چیزی نخوردی که شیرت یه وقت طعم بگیره ؟

شیرتو بدوش با سرنگ بهش بده بخوره

سر پا شیر بده منم وقتی نخوره سر پا شیر میدم

ینی نمیتونه شیر بخوره

ب روشا مختلف امتحان کن واکسنشو ژده ؟شاید بخاطر همینه

سوال های مرتبط