آزمایش قند وادرار خوبه بنظرتون ؟

تصویر
۸ پاسخ

منم قند ناشتام ۱۰۱ بود قرص میخورم

تیروئیدت بالاست چرا تا به الان دارو مصرف نکردی؟
قند ناشتاتم خیلی خیلی کم بالاعه که یه رژیم کوچولو بگیری تمومه

قند ناشتا بالاست

یکم بالاس عزیزم

تیروئید داری

قند ناشتات بالاس عزیزم

قند ناشتات بالاست عزیزم یعنی لب مرزه احتمالا دکتر هم همینو بهت بگه

تیروعیدت بالاس قندم داری باید رعایت کنی

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخمل مامان دخمل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا ۱۰ ماهگی