بچه ها رفتم سونو بچم تو شکمم تکون میخورد🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹

۸ پاسخ

عسیزممم🥰😍

الهییی قربووووونت من چقد ذوقت و دارم🥺♥️♥️♥️♥️

یعنی بچه منم تکون میخوره
چجوریه تکون هاش

عزیزممم😍

آره منم سنو ان تی خیلی تکون میخورد دکتر کلافه شده بود😂😂😂
اما انومالی بزرگتر میشه دیگه اینجوری کامل مشخص نمیشه

ووییی خوشبحالتون من هنوز از بعد تشکیل قلب سونو نرفتم

وای چه قشنگگگگگ🤩😍

منم امروز سونو شدم انقد با مزه تکون میخورد ک نگو

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته هفتم بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری